İstanbul’da 366,5 Kilogram Uyuşturucu Madde ve 1,5 Milyon Hap Ele Geçirildi

featured
service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

İSTANBUL / TEKHA

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, İstanbul’da düzenlenen operasyonlarda 366,5 kilogram uyuşturucu madde ile 1 milyon 572 bin uyuşturucu hapın ele geçirildiğini açıkladı.

İstanbul İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekiplerince yürütülen çalışmalar sonucunda, Güngören, Şişli, Beylikdüzü ve Bayrampaşa ilçelerinde gerçekleştirilen operasyonlarda şu miktarlarda uyuşturucu ele geçirildi:

  • 322 kilogram metamfetamin

  • 44,5 kilogram skunk

  • 1 milyon 572 bin uyuşturucu hap

  • 492 kilogram kimyasal katkı maddesi

Operasyonlarda 9 şüpheli yakalandı. Şüphelilerden 6’sı tutuklanırken, diğerlerinin işlemlerinin sürdüğü bildirildi.

Bakan Yerlikaya yaptığı açıklamada, “İstanbul Valimizi, Cumhuriyet Başsavcılıklarımızı, EGM Narkotik Suçlarla Mücadele Başkanlığımızı, İstanbul İl Emniyet Müdürümüzü, Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğümüzü ve kahraman polislerimizi tebrik ediyorum. Zehir tacirlerine göz açtırmıyoruz. Evlatlarımızın ve milletimizin güvenli yarınları için mücadelemizi kararlılıkla sürdürüyoruz.” ifadelerini kullandı.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
İstanbul’da 366,5 Kilogram Uyuşturucu Madde ve 1,5 Milyon Hap Ele Geçirildi

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.