Hatay’da Asayiş Toplantısı Yapıldı

featured
service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Vali Mustafa Masatlı başkanlığında yeni Hatay Polisevi’nde ilk İl Asayiş ve Güvenlik Toplantısı yapıldı.

Hüseyin ZORKUN – HATAY – TEKHA

Hatay Valisi Mustafa Masatlı’nın başkanlığında, yeniden ayağa kalkma sürecinde hızla tamamlanarak hizmete açılan yeni Hatay Polisevi’nde ilk “İl Asayiş ve Güvenlik Toplantısı” gerçekleştirildi.

 

Toplantıda, Hatay’ın asayiş ve güvenlik konuları detaylı şekilde ele alınırken, kentteki huzur ve güven ortamının devam ettirilmesi için alınacak önlemler değerlendirildi.

 

Vali Masatlı, birlik ve beraberlik vurgusu yaparak, güvenlik güçlerinin koordinasyonunu güçlendirme kararlılığını dile getirdi.

 

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Hatay’da Asayiş Toplantısı Yapıldı

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.