Osmangazili Milli Pentatlet Arda Meriç’ten Dünya İkinciliği

featured
service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

SÜMEYYENUR ALP – TEKHA

Arda Meriç, Güney Afrika’da Gümüş Madalya Kazandı

Osmangazi Belediyespor Kulübü sporcusu Arda Meriç, Güney Afrika’nın Johannesburg kentinde düzenlenen 17 Yaş Altı Modern Pentatlon Dünya Şampiyonası’nda büyük bir başarıya imza atarak gümüş madalya kazandı. Dünya ikinciliği elde eden genç sporcu, Türkiye’ye ve Bursa’ya büyük gurur yaşattı.

Başkan Erkan Aydın’dan Tebrik Mesajı

Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, genç sporcunun başarısını kutlayarak şu ifadeleri kullandı:

“Finaldeki azmi ve disipliniyle dikkat çeken Arda Meriç’i ve antrenörleri Görkem Özgür ile Emre Altunay’ı tebrik ediyorum. Bu başarının elde edilmesinde emeği geçen herkese yürekten teşekkür ederim.”

Sporda Yeni Nesil Başarılar Geliyor

Osmangazi Belediyespor Kulübü’nün yetiştirdiği yetenekli sporcular, uluslararası organizasyonlarda ülkemizi temsil ederek önemli dereceler kazanmaya devam ediyor. Arda Meriç’in dünya ikinciliği, kulüp altyapısının ne kadar güçlü olduğunu da gözler önüne serdi.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Osmangazili Milli Pentatlet Arda Meriç’ten Dünya İkinciliği

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.