Okullardaki Kantin ve Yemekhanelerde Denetimler Sıkılaştırıldı

featured
service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

ANKARA/TEKHA

Tarım ve Orman Bakanlığı Gıda ve Kontrol Genel Müdürlüğü, Milli Eğitim Bakanlığına bağlı okullarda faaliyet gösteren kantin ve yemekhanelerde resmi kontrollerin devam ettiğini açıkladı.

Yapılan açıklamada, yeni eğitim öğretim yılıyla birlikte kontrol görevlilerinin okullarda aktif denetimler gerçekleştirdiği bildirildi. Öğrencilerin, hassas tüketici grupları arasında yer aldığına dikkat çekilen açıklamada, kantin ve yemekhanelerde gıda güvenliği, hijyen koşulları ve teknik gerekliliklerin titizlikle incelendiği vurgulandı.

Bakanlık, velilere yönelik bilgilendirmede de bulunarak şu ifadelere yer verdi:
“Değerli velilerimiz, işletmelerin denetim süreçlerini ‘karekod uygulaması’ ile şeffaf şekilde paylaşıyoruz. Böylece gıda güvenilirliğini birlikte sağlıyoruz. Ayrıca ‘Tarım Cebimde’ uygulaması ile denetim sürecini siz de takip edebilirsiniz.”

Denetimlerin yıl boyunca aralıksız süreceği belirtilirken, öğrencilerin sağlıklı ve güvenilir gıdaya erişiminin öncelikli hedef olduğu ifade edildi.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Okullardaki Kantin ve Yemekhanelerde Denetimler Sıkılaştırıldı

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.