İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya: Uyuşturucu Madde Satıcılarına Yönelik Dev Operasyon

featured
service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

ANKARA / TEKHA

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, son iki hafta içinde 73 ilde düzenlenen geniş çaplı operasyonlarla ilgili önemli açıklamalarda bulundu. Yerlikaya, operasyonlarda büyük miktarda uyuşturucu madde ele geçirildiğini ve 1.695 şüphelinin yakalandığını duyurdu.

Bakan Yerlikaya’nın açıklamasına göre, operasyonlar sonucunda:

  • 479 kilogram uyuşturucu madde,

  • 783 bin 80 adet uyuşturucu hap ele geçirildi.

Operasyonlar 2 bin 548 ekip, 6 bin 350 personel, 18 hava aracı ve 37 narkotik dedektör köpeğinin katılımıyla gerçekleştirildi.

Açıklamada, operasyonların yapıldığı iller arasında Gaziantep, Ankara, Adana, İzmir, İstanbul, Antalya, Kayseri, Aydın, Bursa, Diyarbakır, Şanlıurfa, Mersin, Tekirdağ ve daha birçok il yer aldı.

Bakan Yerlikaya, valilere, operasyonları koordine eden Cumhuriyet Başsavcılıklarına, EGM Narkotik Suçlarla Mücadele Başkanlığı’na, İl Emniyet Müdürlerine ve polis teşkilatına teşekkürlerini iletti. Ayrıca, “Uyuşturucuya karşı yürüttüğümüz bu mücadele, geleceğimizin teminatı olan gençlerimizi koruma mücadelesidir” dedi.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya: Uyuşturucu Madde Satıcılarına Yönelik Dev Operasyon

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.