Cumhurbaşkanı Erdoğan, Rusya Devlet Başkanı Putin ile Telefonla Görüştü

featured
service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

ANKARA / TEKHA

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin ile telefonda görüştü. İletişim Başkanlığı’ndan yapılan açıklamaya göre, görüşmede, Alaska zirvesinin sonuçları ve Türkiye-Rusya ikili ilişkilerinin geliştirilmesi adına ticaret gibi çeşitli başlıklar ele alındı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, barış süreciyle ilgili gelişmeleri yakından takip ettiğini belirterek, Türkiye’nin adil bir barışa ulaşılması adına savaşın başından bu yana samimi bir şekilde çaba gösterdiğini ifade etti. Erdoğan, tüm tarafların katılımıyla kalıcı bir barışın tesis edilmesi için sürdürülen diplomatik yaklaşımlara destek verdiklerini vurguladı.

Rusya Devlet Başkanı Putin ise İstanbul Süreci’ne dikkat çekerek, barış görüşmelerine Türkiye’nin ev sahipliği yapmasının ve bu süreçte gösterdiği çabaların önemine değindi. Putin, Cumhurbaşkanı Erdoğan’a bu gayretleri için teşekkür etti.

Görüşmede, iki ülkenin diyalog halinde olmasının önemine vurgu yapılırken, Cumhurbaşkanı Erdoğan ve Putin, bu konuda mutabık kaldılar.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Rusya Devlet Başkanı Putin ile Telefonla Görüştü

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.